MKR 8600

Typ podwodzia: tridem
Długość nadwozia: 860-870 cm
Dopuszczalna masa całkowita: 34 t

Galeria przyczepy MKR8600

  • Dopuszczalna masa całkowita 34000 kg
  • Prędkość 40 km/h
  • Szerokość nadwozia wewnątrz 2200–2300 mm, konstrukcja stalowa,
  • Wysokość nadwozia 1500 mm
  • Długość nadwozia 8600–8700 mm, pochylona ściana czołowa
  • Wzmocniona konstrukcja, podwozie i rama nadwozia wykonana z rury prostokątnej
  • Płyta podłogowa pomiędzy belkami wzdłużnymi wykonana z Hardoxu o grubości 6 mm
  • Osie 10-otworowe, wysokowydajne 14 t każda przy 105 km/h
  • Rozstaw kół 2150 mm, hamulec 420 × 200
  • Resory 4-piórowe, szerokość 100 mm
  • 2× hydrauliczna oś skrętna, hamulec 420 × 180 mm
  • Hydraulicznie otwierana klapa
  • Hydrauliczna stopa podporowa z zabezpieczonym siłownikiem, z przyłączem do ciągnika
  • Regulowany dyszel góra/dół
  • Sterownik ALB (automatyczna regulacja siły hamowania w zależnosci od obciążenia)
  • Przednie okienko wizyjne
  • Otwór zsypowy w tylnej ścianie W300 × S400 mm, zapadnia ziarna z dźwignią
  • Oś z kulami wywrotu ⌀ 110 mm (szeroko rozstawione łożyska przechyłu zapewniają znacznie lepszą stabilność)
  • Malowanie dwuskładnikowym, wielowarstwowym lakierem twardym PUR
  • Opony 650/55R26,5
  • Zaczep kulowy K80, tylne światła LED wodoodporne
  • Homologacja typu UE do 40 km/h

Wyposażenie opcjonalne

  • Ogumienie 710/50R26,5 – Opona radialna z opasaniem stalowym
  • Ogumienie 710/50R30,5 – Opona radialna z opasaniem stalowym
  • Nadstawy 800 mm
  • Nadstawy 500 mm
  • Przednia nadstawa hydraulicznie opuszczana
  • Przedłużenie otworu zsypowego
  • Pomost roboczy
  • Plandeka z pomostem roboczym
  • Oś ze skrętem wymuszonym (w połączeniu z osią skrętna nadążną)
  • Hydrauliczne podparcie osi z siłownikiem dwustronnego działania
  • Hydraulicznie amortyzowany dyszel