Przejdź do treści
- DMC: 22000 kg lub 24000 kg
- Prędkość 40 km/h
- Szerokość nadwozia wewnątrz 2200–2300 mm, Konstrukcja stalowa
- Długość nadwozia 6000–6100 mm
- Wysokość nadwozia 1500 mm
- Rama podwozia i nadwozia wykonana z profili zamkniętych ze stali S355.
- Płyta podłogowa pomiędzy belkami wzdłużnymi wykonana z Hardox 500 o grubości 6 mm
- Osie 10-otworowe, wysokowydajne 14 t każda przy 105 km/h
- Hamulec 420 × 200
- Sterownik ALB (automatyczna regulacja siły hamowania w zależności od obciążenia)
- Resory 2-piórowe, szerokość 100 mm
- Hydraulicznie otwierana i zamykana klapa
- Hydrauliczna stopa podporowa z zabezpieczonym siłownikiem, z przyłączem do ciągnika
- Dyszel regulowany góra/dół przystosowany do zaczepu K80 oraz zaczepu oczkowego
- Oś z kulami wywrotu ⌀ 110 mm (szeroko rozstawione łożyska przechyłu zapewniają znacznie lepszą stabilność)
- Otwór zsypowy w tylnej ścianie, zapadnia ziarna z dźwignią
- Przednie okienko wizyjne
- Malowanie dwuskładnikowym, wielowarstwowym lakierem twardym PUR
- Opony 560/60R22,5
- Głowica kulowa K80, tylne światła LED wodoodporne
- Homologacja UE do 40 km/h
- Ogumienie 650/55R26,5 – Opona radialna z opasaniem stalowym
- Ogumienie 710/50R26,5 – Opona radialna z opasaniem stalowym
- Ogumienie 710/50R30,5 – Opona radialna z opasaniem stalowym
- Nadstawy 800 mm
- Nadstawy 500 mm
- Przednia nadstawa hydraulicznie opuszczana
- Dodatkowy otwór zsypowy – boczny (wys. ok. 500 mm, słupek środkowy)
- Przedłużenie otworu zsypowego
- Pomost roboczy
- Plandeka z pomostem roboczym
- Oś skrętna nadążna
- Oś ze skrętem wymuszonym (w połączeniu z osią skrętna nadążną)
- Hydrauliczne podparcie osi z siłownikiem dwustronnego działania
- Hydraulicznie amortyzowany dyszel
- Zaczep automatyczny
- Elektryka, hydraulika, pneumatyka
- Hydraulicznie składany zderzak
- Hak holowniczy
- Metalowe osłony lamp tylnych