MKR 5000

Typ podwodzia: tandem
Długość nadwozia: 500-510 cm
Dopuszczalna masa całkowita: 22 t

Galeria przyczepy MKR5000

  • Dopuszczalna masa całkowita 22000 kg
  • Prędkość 40 km/h
  • Szerokość nadwozia wewnątrz 2200–2300 mm, Konstrukcja stalowa
  • Długość nadwozia 5000–5100 mm
  • Wysokość nadwozia 1500 mm
  • Rama podwozia i nadwozia wykonana z profili zamkniętych ze stali S355.
  • Płyta podłogowa pomiędzy belkami wzdłużnymi wykonana z Hardox 500 o grubości 6 mm
  • Osie 10-otworowe, wysokowydajne 14 t każda przy 105 km/h
  • Hamulec 420 × 200
  • Sterownik ALB (automatyczna regulacja siły hamowania w zależnosci od obciążenia)
  • Resory 2-piórowe, szerokość 100 mm
  • Hydraulicznie otwierana i zamykana klapa
  • Hydrauliczna stopa podporowa z zabezpieczonym siłownikiem, z przyłączem do ciągnika
  • Dyszel regulowany góra/dół przystosowany do zaczepu K80 oraz zaczepu oczkowego
  • Oś z kulami wywrotu ⌀ 110 mm (szeroko rozstawione łożyska przechyłu zapewniają znacznie lepszą stabilność)
  • Otwór zsypowy w tylnej ścianie, zapadnia ziarna z dźwignią
  • Przednie okienko wizyjne
  • Malowanie dwuskładnikowym, wielowarstwowym lakierem twardym PUR
  • Opony 560/60R22,5
  • Zaczep kulowy K80, tylne światła LED wodoodporne
  • Homologacja Unijna do 40 km/h

Wyposażenie opcjonalne

  • Ogumienie 650/55R26,5 – Opona radialna z opasaniem stalowym
  • Ogumienie 710/50R26,5 – Opona radialna z opasaniem stalowym
  • Nadstawy 800 mm
  • Nadstawy 500 mm
  • Przednia nadstawa hydraulicznie opuszczana
  • Dodatkowy otwór zsypowy – boczny (wys. ok. 500 mm, słupek środkowy)
  • Przedłużenie otworu zsypowego
  • Pomost roboczy
  • Plandeka z pomostem roboczym
  • Oś skrętna nadążna
  • Oś ze skrętem wymuszonym (w połączeniu z osią skrętna nadążną)
  • Hydrauliczne podparcie osi z siłownikiem dwustronnego działania
  • Hydraulicznie amortyzowany dyszel
  • Zaczep automatyczny
  • Elektryka, hydraulika, pneumatyka
  • Hydraulicznie składany zderzak
  • Hak holowniczy
  • Metalowe osłony lamp tylnych