Przejdź do treści
- DMC 22000 kg
- Nadwozie skorupowe, wychył boczny i do tyłu
- Hydrauliczna boczna klapa, z prawej lub z lewej strony (Klapa sterowana
hydraulicznie)
- Zawór blokujący zapewniający dozowane otwieranie i bezpieczne zamykanie
- Tylna burta na zawiasach, wys. ok. 500 mm
- Szerokość nadwozia wewnątrz 2420 mm
- Długość nadwozia wewnątrz 5000 mm (Możliwość produkcji 4500 mm lub
5300 mm)
- Wysokość nadwozia 1600 mm
- Ściany boczne wyjątkowo stabilne, grubość blachy 3 mm, rama z profili
prostokątnych o wymiarach 120 × 60 mm, podloga z blachy 4 mm
- Osie wzmocnione o dużej wytrzymałości 14 t przy prędkości 105 km/h,
hamulec 420×200
- Osie 105 km/h (bez ABS do 60 km/h
- Sterownik ALB (automatyczna
- obciążenia)
- Zawieszenie typu tandem, resory 2-piórowe, szerokość 100 mm
- Centralny zamek z boku, uruchamiany automatycznie wraz z klapą boczną
- Hydrauliczna stopa podporowa z zabezpieczonym siłownikiem, z przyłączem
do ciągnika
- Otwór zsypowy w tylnej ścianie, zapadnia ziarna z dźwignią
- Malowanie dwuskładnikowym, wielowarstwowym lakierem twardym PUR
- Opony 560/60R22,5
- Zaczep kulowy K80
- tylne światła LED wodoodporne IP68
- Oś z kulami wywrotu ⌀ 110 mm (szeroko rozstawione łożyska przechyłu
zapewniają znacznie lepszą stabilność)
- Dyszel regulowany góra/dół
- Homologacja UE do 40 km/h
- Plandeka z pomostem roboczym
- Nadstawy 500 mm
- Zaczep automatyczny – tylny
- Elektryka, Hydraulika, Pneumatyka
- Oś skrętna nadążna
- Dodatkowy otwór zsypowy – boczny (wys. ok. 500 mm, słupek środkowy)
- Podłoga Hardox 500 (ZMK i TMK)
- Przedłużone nadwozie do 5300 mm (ZMK i TMK)
- Przedłużenie otworu zsypowego
- Hydraulicznie składany zderzak
- Hak holowniczy
- Pomost roboczy
- Hydraulicznie amortyzowany dyszel