Przejdź do treści
- Dopuszczalna masa całkowita 18000 kg
- Nadwozie skorupowe, wychył boczny i do tyłu
- Hydrauliczna boczna klapa, z prawej lub z lewej strony (Klapa sterowana
hydraulicznie na całej szerokości i wysokości)
- Zawór blokujący zapewniający dozowane otwieranie i bezpieczne zamykanie
- Tylna burta na zawiasach, wys. ok. 500 mm
- Szerokość nadwozia wewnątrz 2420 mm
- Długość nadwozia wewnątrz 5000 mm (Możliwość przedłużenia nadwozia do
5300 mm)
- Wysokość nadwozia 1600 mm
- Ściany boczne wyjątkowo stabilne, grubość blachy 3 mm, rama z profili
prostokątnych o wymiarach 120 × 60 mm, podłoga z blachy 4 mm
- Osie wzmocnione o dużej wytrzymałości 14 t przy prędkości 105 km/h
- Osie 105 km/h (bez ABS do 60 km/h), hamulce 420 × 200
- Sterownik ALB (automatyczna regulacja siły hamowania w zależnosci od
obciążenia)
- Resory 2-piórowe o szerokości 100 mm
- Centralny zamek z boku, uruchamiany automatycznie wraz z klapą boczną
- Hydrauliczne blokowanie i odblokowywanie
- Oś z kulami wywrotu ⌀ 110 mm (szeroko rozstawione łożyska przechyłu
zapewniają znacznie lepszą stabilność)
- Otwór zsypowy w tylnej ścianie, zapadnia ziarna z dźwignią
- Opony 560/60R22,5
- Malowanie dwuskładnikowym, wielowarstwowym lakierem twardym PUR
- tylne światła LED wodoodporne IP68
- Homologacja UE do 40 km/h
- Plandeka z pomostem roboczym
- Nadstawy 500 mm
- Zaczep automatyczny – tylny
- Elektryka, Hydraulika, Pneumatyka
- Dodatkowy otwór zsypowy – boczny (wys. ok. 500 mm, słupek środkowy)
- Podłoga Hardox 500 (ZMK i TMK)
- Przedłużone nadwozie do 5300 mm (ZMK i TMK)
- Przedłużenie otworu zsypowego
- Hydraulicznie składany zderzak
- Hak holowniczy
- Pomost roboczy