Wywrotki budowlane tylnozsypowe

Skorupowa skrzynia ładunkowa z hydraulicznie otwieraną klapą tylną wykonana jest z wyjątkowo odpornej na zużycie stali Hardox 500 TUF. Aby ustanowić nowe standardy jakości i wzornictwa, profil nadwozia wykonano z wytrzymałej stali Strenx 700. Oczywiście profil jest zamknięty w taki sposób, aby nie gromadził się tu piasek ani gruz.

Dla tego typu pojazdów oferowanych jest kilka systemów osi. Agregat z centralnym wałem o średnicy 110 mm. Duża średnica pozwala uzyskać bardzo dużą powierzchnię styku, co z kolei oznacza, że zużycie ulega znacznemu zmniejszeniu. Wał centralny jest chromowany i utwardzony. Wyjątkowo mocne osie do pojazdów ciężarowych, o dużej wytrzymałości wytrzymują nawet największe obciążenia. Oczywiście dostępne są również inne systemy osi. Na przykład zawieszenie paraboliczne, hydrauliczne lub pneumatyczne. Dyszel z regulacją wysokości jest wyposażony w poduszkę amortyzującą. Zapewnia to dobre zachowanie podczas jazdy nawet w najtrudniejszych warunkach pracy.

Przyczepa ta, doskonale poradzi sobie z transportem materiałów sypkich takich jak piach, żwir, gruz czy też kamienie. Wszystkie siłowniki hydrauliczne stosowane w przyczepach budowlanych charakteryzują się bardzo dużą drogą skoku, dzięki czemu nie będzie problemów z rozładunkiem przy bardzo dużym kącie wywrotu.